miðvikudagur, ágúst 25, 2010

María Gorgona de Habsburgo

Hoxe mantiven unha longa conversa intelectual
cun académico
q me ofrecía ser Miss Cabello Bonito...
Non sei se no meu estado gorgónico actual
me podería tomar en serio tales cousas

Y es q una tiene q cuidarse mucho
y mejor un champú con aloevera y protopúlpidos


Pues mira, mi champú tiene muchos borbones
y también austrias
y no veas cómo te deja la cabeza!


Jo!
pues yo antes usaba uno sólo de habsburgos
pero me quedaba super graso super graso!
qué degenere!


Ah, pero eso no es no mismo?


No, no es lo mismo
es distinto
te lo digo yo que es diferente diferente deverdá!



Eu nos peores momentos usei aceite de oliva
mais é unha mágoa q o concepto da minha cabeleira
non sexa unha entelequia
como nalgún dos meus poemas
e tenha q depender de monarquías protopúlpidas

La anarquía capilar me está matando!!!

5 ummæli:

ella sagði...

Su anarquía capilar es un delirio poético de altos vuelos.
Llego aqui por consejo de un gallego profesional de TVG que le sigue y aconseja su lectura. Tengo aqui su traducción de Skugga-Baldur en préstamo. Pero me encantaría acceder a su mundo poético ¿que me aconseja de si mismo?
Ella

filloa assassina sagði...

vaia vaia
de Elías Portela podería recomendarlle o seu epitafio
mais aínda non está rematado de todo
(admítense suxerencias e suxestións)
namentres se cadra non estaría mal ir lendo Cos Peitos Desenchufados (?)

por certo
quen ven sendo o telegalaico q lle recomendou a minha lectura?
agora pícame a curiosidade...

ella sagði...

Podria contarle a escea de como souben de vostede, fareino no meu blog en breve (perdón por mi castellego). El telegaico que recomenda apaixonadamente a sua lectura chámase Francisco- Cisco para os amigos- e leva un programa cultural. Investigaré mas para informarle.
Estou co da caza do raposo e tal. Pero he de encontrar Cos Peitos Desenchufados.
A sua fan
Ella

filloa assassina sagði...

Vaia
pois non conhezo ó tal Cisco
mais xa perguntarei por aí...
que programa leva?

con respecto ó libro
as librarías galegas
non tenhen en xeral un bo fondo de libros en galego
(e moito menos de poesía!)
así q non sería raro q non o atopases
mais tamén é sempre bo perguntar...
e pra quen non atopar
sempre está http://www.toupa.net/ ;)

ella sagði...
Þessi athugasemd hefur verið fjarlægð af stjórnanda bloggs.